array("","Jednorázové reporty - data mining"), "projekty"=>array("","Projekty - pravidelná měření"), "content"=>array("","Content (obsahový) marketing") ); SEO::$title = "Co vše náš systém zvládá? SEMOR.cz"; $oki = ""; foreach($menu as $i => $u){ if(isset($_GET[$i])){ $oki = $i; SEO::$title = $menu[$i][1]; } } $os["projekty"] = <<

Dlouhodobé projekty

Sledujte vývoj vašeho projektu v čase. Pravidelné měření pozic, technického stavu a hlídání odkazů. Pro každý projekt jsou k dispozici desítky reportů nad získanými daty z měření pozic.

Měření pozic

Měření pozic klíčových slov na Google a Seznam.cz se může buď provádět v pravidelných intervalech dle Vašeho nastavení, nebo jen pokud si kliknete na tlačítko přeměřit pozice. Každé slovo si můžete oštítkovat a následně si všechny reporty filtrovat i podle těchto štítků.

Konkurence

V systému si můžete zvolit neomezený počet konkurenčních serverů k jejich sledování pozic, market share nebo GAP analýzu.

Detail klíčového slova

Pro každé měřené klíčové slova máte k dispozici historii měření (pozice), vypís SERPu do 60. pozice. K dispozici je také přehled změn vstupních stránek - když vyhledávač začne preferovat/nabízet jinou vstupní stránku než při posledním měření. Náhled na detail klíčového slova.

Skore viditelnosti, rozložení pozic

Jak vypadá základní přehled nad klíčovými slovy se můžete podívat v ukázce

Přehledy

V systému je přirpaveno desítky přehledů nad získanými daty při měření pozic např. průměrné měsíční/týdení pozice, které určitě pomohou v lepším pochopení trendů a vašeho projektu. Dalším přehledm je "related keywords" - podobná klíčová slova, která vyhledávače nabízí při hledání některého z Vašich dotazů. Z těchto slov odstraníme základní klíčové slovo a zobrazíme s jakýmu tvary/slovy se nejčastěji dané slovo/štítek hledá.

Evidence a kontrola odkazů

Technická kontrola

EOF; $os["datamining"] = <<

Záleží na vstupních datech

Jednorázové reporty slouží k získání důležitých dat "jednorázově" - zadáte vstup -> dostanete výstup.

Doména - nemusí být Vaše

Informace o doménách, klíčových slovech máme pro většinu evropských států, plus např. USA

Na jaká slova se zobrazuje na Google

Máme k dispozici 1x měsíčně aktualizované informace pro miliony klíčových slov na Google. Dokážeme tak vypsat skoro pro každou doménu, na jaká slova se zobrazuje ve výsledích hledání na Google. Jako výstupé dostanete klíčové slovo, jeho hledanost, pozici, vstupní stránku. Ukázka exportního souboru

Zpětné odkazy

Pro jakoukoliv doménu můžeme zobrazit základní report o zpětných odkazech. Popřípadě si můžete stáhnout napřiklad posledních 10 000 odkazů pro jakoukoliv doménu.

Klíčová slova

Hledanost

Hledanost klíčových slov na Google a pro CZ trh i na Seznam.cz. Ve výsledku dostanete dále informace o CPC, hledanost pro 12 měsíců zpětně

Keyword Golden Ration - KGR

Pro každé slovo v zadání zjitíme aktuální počet výsledků při hledání na Google, hledanost daného slova a vypočteme KGR. Čím nižší číslo výjde, tím jednodušší je dostat novou stránku na pravní pozice výsledků hledání.

Pozice

Změření pozic pro jakoukoliv doménuv rámci TOP60 výsledků na Google/Seznam

Podobná slova

Related keywords - podobná slova, která nabízí vyhledávače - až 8 doporučení pro každé slovo

URL adresy

Počet zpětných odkazů

Pro každou URL vrátí počet externích odkazů, které na ni vedou.

Technický stav

Pro každou zadanou URL vrátí informace jako je : status code, title, description, počet interních odkazu, počet externích odkazů

Indexovatelnost

Každou URL prověří, jestli nemá v meta roborts nebo v hlavičkách zákaz indexace, nebo zákaz procházení v ROBOTS.txt

Intern/externí odkazy

Prověří všechny interní/externí odkazy a vrátí k nim status code

Kontrola indexace

Pokusí se zjistit jestli vyhledávače zobrazují URL ve svém indexu

EOF; $os["content"] = <<

Obsahový (content) marketing

Udělejte si průzkum tématu, o kterém chcete psát článek. Nebo si jej rovnou nechejte sepsat našimi copywritery a nebo si pomocí AI vygenerujte návrh takového článku a to vše do pár minut.

Průzkum tématu

Dozvíte se co lidi hledají, na co se ptají. Jaké jsou vztahy mezi dotazy (relevance), jejich měsíční hledanosti atd. Ideální základ k zadání pro copywritera. Ukázku pro téma "jak vybrat wc prkénko" najdete tady.

Sepsání článku

Díky spojení s katalogem copywriterů si můžete nechat napsat článek přímo v rámci našeho systému.

AI generování textu

Jediné co potřebujete je zadat předpokládaný nadpis budoucího článku např. "Jak vybrat dobrou kávu?". Do pár minut Vám zobrazíme automaticky vygenerovaný text, který může posloužit jako základ pro tvorbu nového obsahu.

EOF; $ob = <<

SEO nástroj pro reporty

...
...

Jednorázové reporty, data mining

Klíčová slova, hledanost, KGR, technická analýza, konkurence, průzkum trhu....

...
...

Pravidelné projekty

Pravidelně měření pozic, technická kontrola...

...
...

Obsahový marketing

Návrh klíčových slov, sepsání článku dle požadavků, AI generování textů....

Funkce/přehledy na míru

Přemýšlíte jestli by šel nějaký Váš dosavadní SEO report zautomatizovat? Již jsem jich takto několik připravil (na 1 kliknutí).

Je to jen otázka jednoho hovoru.

724 206 539
EOF; return ($oki!="") ? $os[$oki] : $ob; } ?>Array ( [type] => 1 [message] => Uncaught Error: Call to undefined function predstaveni() in /home/semor/semor3.php:360 Stack trace: #0 /home/semor/semor3.php(711): obsah() #1 /home/semor/index.php(60): include('...') #2 {main} thrown [file] => /home/semor/semor3.php [line] => 360 )