Přihlášení


Jak a proč psát meta tagy title a description

Obsah každé webové stránky je souborem několika prvků a každý z nich má určitá specifika. Titulek říká, o čem stránka je. Popis rozšíří titulek o doplňkovou informaci. Následuje samotný obsah, který se skládá z textu, jeho stylů, obrázků a odkazů. Často jsou součástí obsahu i videa nebo animace. Meta tagy patří mezi základní stavební prvky každé webové stránky. Jsou součástí kódu webové stránky. Obsahují různé informace, které jsou často běžnému čtenáři skryty, jako třeba kdo je autorem webu. Některé jsou však viditelné a jsou důležité jak pro lidi, tak pro vyhledávače. A to je právě meta title (titulek) a meta description (popis).

Přečíst

Slovenský Google donaha

Když jsem se rozhodl posunout SEMOR blíže Slovenským (SEMOR.sk) uživatelům bylo jasné, že s prázdnýma rukama to nepůjde. Speciálně pro Slovensko jsem připravil nástroj pro "odhalování" dat konkurence ;)

Přečíst

Jak využít Google Analytics pro PPC reklamy

Pokud využíváte svou webovou stránku pro jakoukoliv formu online marketingu, doporučuji mít nasazený některý z analytických nástrojů. Ten vůbec nejznámější je Google Analytics.

Přečíst

SEO deníček

Tuto možnost učitě znáte z Google Analytics, kde se můžete ukládat poznámky ke konkrétnímu projektu a datu. Podobnou možnost máte nyní i v našem systému. Pro každý projekt si můžete vkládat vlastní události.

Přečíst