Data pro každého!

Připravil jsem pro vás nový přehled informací tykající se vašich měřených klíčových slov. Kromě sledování pozic pro váš projekt nebo konkurenci, vám dnes dám k dispozici data všech domén které se zobrazují při vašem měření. Skore viditelnosti, rozložení pozic, analýza vstupních stránek pro jakoukoliv doménu v rámci vašeho měření - nebude vás to stát ani korunu na víc.




Přehled nejčastějších domén do 20 pozice





Změny na první stránce hledání pro vaše klíčová slova

SEMOR.cz měří každý den obecný vzorek klíčových slov a snaží se ukazovat změny ve výsledcích hledání, tento přehled je vypočten jen z měření vašich klíčových slov a jejich výsledků hledání.


Detail vámi vybrané domény

Skóre viditelnosti

Detailní popis této metriky najde te v tomto článku https://www.semor.cz/blog-skore-viditelnosti-vhodna-metrika-5887.html




Rozložení pozic pro vybranou doménu




Analýza vstupních stránek pro vybranou doménu

Tady můžete vidět výpis vstupních stránek přiřazených ke klíčovým slovů, pozice, informace o sociální aktivitě. Informace jsou až 60 dní zpětně - vyhledávače na stejné klíčové slovo mohou v čase nabízet různé vstupní stránky.



Pokud myslíte, že mám k dispozici ještě jiná data/přehledy, které potřebujete a nás to nenapadlo, dejte nám o tom vědět.

Autor: Vít Michalek - Autor systému SEMOR.cz

Michal Krutiš

28.04.2015 08:57:35 http://www.krutis.com/skutecna-konkurence-vyhledavace/ Na téma vaši opravdoví konkurenti jsem psal článek na svém blogu: http://www.krutis.com/skutecna-konkurence-vyhledavace/ Je pravda, že SEMOR má nyní nejvíce metrik pro porovnávání s konkurenty. Jednak výpis konkurentů a jejich domén a dále score viditelnosti. Zde je samozřejmě citlivé, že se odráží jen od slov, které si začnete měřit a je tedy zatíženo velkou chybovostí. Nicméně stále je to něco, co mi pomůže se v přirozených výsledcích zorientovat a říci si, jak si stojím vůči hlavním konkurentům. A také jaký je u těchto metrik můj/jejich posun.

Vít Michalek

28.04.2015 09:57:14 Díky Michale. Máš pravdu, je to vše zatíženo velkou chybovostí, ale aspoň je ta chybovost stejná pro všechna data. Ohledně dat pro konkurence toho více získat nejde než jen tím co si sám navolíš. Jednorázově by to samozřejmě šlo, exportem klíčových slov z Webmaster Tools a jejich přeměřením, tím by se dala získat přesnější data - na to taky myslíme - https://www.semor.cz/blog-analyza-trhu---jednorazove-mereni-pozic-5935.html