20tisíc návštěv jedním článkem?

23.11 se uskutečnil Český slavík 2013 na to by nebylo nic divného. Pro magazíny zabývající se hudební tematikou to byla trošku větší událost. Kdo dřív vypíše výsledky, kdo dřív zjistí nějaký "skandál" - získání mnohonásobné návštěvnosti (ikdyž jen chvilkové) je tady.


Dle vyjádření autora se návštěvnost stránek pohybuje ve stovkách denně. Během zveřejnění článku se vyšplhala přes krásných 20 000 návštěv.

Článek byl zveřejněn až následující den po udílení cen 24.11.2013 ve 12:08.

První hodina od zveřejnění tohoto článku je z pohledu sdílení docela "nudná", zřejmě v důsledků času zveřejnění - oběd. Předpokládám, že první sdílení na síti zařídil sám autor článku.

V druhé hodině od zveřejnění, se to konečně pěkně rozjelo:

Konečný graf sdílení po 14 dnech od zveřejnění.

Celkem tento článek získaz 4912  "lajků", sdílení na twiiteru, facebooku

Děkuji za spolupráci serveru www.hudbajeozivot.cz

(pozn. autora: dle mého názoru, kdyby došlo ke zveřejnění článku dříve - 8 ráno, byl by výsledek ještě lepší)

Máte podobnou zkušenost s reakcí sociálních sítí?

Autor: Vít Michalek - Autor systému SEMOR.cz