Analýza trhu - jednorázové měření pozic

Připravil jsem pro vás možnost nechat si analyzovat klíčová slova bez nutnosti zádávání cílové URL. Každé vložené slovo bude změřeno jen 1x a následně budou zpracovány nalezené URL.


Založení projektu

Při zakládání nového projektu si jen vymyslíte název projektu, zvolíte sekundární vyhledávač (Seznam.cz, Bing.com). V posledním kroku si zvolíte hloubku hledání (kolik výsledkl chcete pro každé slovo a vyhledávač vrátit). Pamatujte, že čím hlubší hledání si nastavíte, tím delší bude analýza těchtto výsledků. Např. když si zvolíte 3. stranu hledání a vložíte 1000 slov, budeme analyzovat 60 000 cílových stránek (1000 slov do 30 pozice ve 2 vyhledávačích).


První výsledky hledání

U každého slova si samozřejmě můžete vypsat výsledky hledání pro oba zvolené vyhledávače. Důlěžitějším výstupem je tabulka výskytů domen viz obrázek níže. Domény jsou zobrazeny pro každý vyhledávač zvlášť, seřazeny jsou podle počtu výskytů ve výsledcích, průměrné pozice. Jako bonus je také zveřejněna informace o Domain Authority společnosti MOZ.com



Výsledky PPC

Pro každé slovo ukládáme také informace o PPC kampaních, které jsou na ně spuštěné.

Detail každé domény

Při kliknutí na jakoukoliv doménu vám zobrazíme detailní analýzu výsledků. Na obrázku vidíte, na který pozicích se nejčastěji doména zobrazovala a také analýzu cílových stránek.



Základní výstupy jsou již hotovy. Pokud vás napadne něco lepšího než nás, budeme jen rádi když se o to podělíte.

Autor: Vít Michalek - Autor systému SEMOR.cz