Jednorázové přeměření pozic ( získání aktuálních informací z vyhledávačů ) využijete k průzkumu trhu, určení skutečných konkurentl v organickém hledání nebo pro malou a rychlou analýzu klíčových slov.
Založení projektu je velice jednoduché. Zvolíte si jeho název, vyhledávače a popřípadě i přesnější lokalitu pro měření pozic pokud chcete dělat analýzu pro lokální produkt/projekt.
Klíčová slova můžete do projektu vkládat kdykoliv stejně jako je mazat nebo přiřazovat štítky. Po nahrátí klíčových slov do projektu je potřeba ještě zvolit jejich přeměření ve vyhledávačích a určení jejich hledanosti - a to pro dostupnost dalších reportů a analýz (konkurence, GAP, klíčovka).
Jakmile dojde k aktualizaci informací ze SERPu pro všechna klíčová slova máte možnost vybrat si konkurenci, kterou chcete porovnávat v dalších analýzách. Nezapomeňte vybrat i svůj projekt, pro který tato data zpracováváte.
V prvním kroku si vyberete projekt, který chcete porovávat s konkurencí, kterou jste zvolili v minulém kroku. Dalším krokem je volba scénáře. V náhledu je vidět "všichni konkurenti jsou do 10. pozice a náš projekt je na pozici 60+". Po výberu se vyfiltrují jen tan slova, která odpovídají vybranému scénáři. Na každé klíčové slovo lze kliknout a zobrazí se detail pro Váš projekt, i konkurenty.
Pro co nejlepší zpracování analýzy klíčovách slov je potřeba mít určenou hledanost klíčových slov a take určeny štítky. Štítky si můžete určovat dle sebe nebo můžete zkusit náš automat.