Průkum trhu - jednorázové měření pozic

...

Jednorázové přeměření pozic ( získání aktuálních informací z vyhledávačů ) využijete k průzkumu trhu, určení skutečných konkurentl v organickém hledání nebo pro malou a rychlou analýzu klíčových slov.

Založení projektu

Založení projektu je velice jednoduché. Zvolíte si jeho název, vyhledávače a popřípadě i přesnější lokalitu pro měření pozic pokud chcete dělat analýzu pro lokální produkt/projekt.

Přeměření SERPu a určení hledanosti slov

Klíčová slova můžete do projektu vkládat kdykoliv stejně jako je mazat nebo přiřazovat štítky. Po nahrátí klíčových slov do projektu je potřeba ještě zvolit jejich přeměření ve vyhledávačích a určení jejich hledanosti - a to pro dostupnost dalších reportů a analýz (konkurence, GAP, klíčovka).

Určení konkurence

Jakmile dojde k aktualizaci informací ze SERPu pro všechna klíčová slova máte možnost vybrat si konkurenci, kterou chcete porovnávat v dalších analýzách. Nezapomeňte vybrat i svůj projekt, pro který tato data zpracováváte.

GAP analýza

V prvním kroku si vyberete projekt, který chcete porovávat s konkurencí, kterou jste zvolili v minulém kroku. Dalším krokem je volba scénáře. V náhledu je vidět "všichni konkurenti jsou do 10. pozice a náš projekt je na pozici 60+". Po výberu se vyfiltrují jen tan slova, která odpovídají vybranému scénáři. Na každé klíčové slovo lze kliknout a zobrazí se detail pro Váš projekt, i konkurenty.

Analýza klíčových slov

Pro co nejlepší zpracování analýzy klíčovách slov je potřeba mít určenou hledanost klíčových slov a take určeny štítky. Štítky si můžete určovat dle sebe nebo můžete zkusit náš automat.


Systém SEMOR ovládáme a proto rádi

Daniel Kovalčík

Daniel Kovalčík

Vít Reisiegel

Vít Reisiegel

Tomáš Stýskala

Tomáš Stýskala

Vojtěch Král

Vojtěch Král

Tomáš Londa

Tomáš Londa