Jak na sledování nových odkazů konkurence (stínování)

Jak si jednoduše hlídat nové odkazy pro sebe nebo konkurenci?

Zaregistrujte si tarif bez paušálu, to pro vás bude znamenat, že nebudete platit za žádný projekt ani korunu, pokud u něj nebudete mít zapnutou nějakou automatickou funkci. Takže klidně můžete mít v systému 100 projektů zdarma. Stačí mít nějaký kredit a můžete si kdykoliv u daných projektů nechat změřit pozice, hledanosti klíčových slov nebo právě zapnout automatickou kontrolu nových odkazů.

Při zakládání projektu si můžete zvolit jestli chcete rovnou zapnout automatické hlídání nových odkazů, stejná možnost je i v nastavení projektu.

Cena 100 kreditů odpovídá ve skutečnosti 1Kč, pokud pro projekt nenajdeme žádný odkaz za předchozí den automaticky odečteme jen 50 kreditů.

Jaká je tedy konečná cena?

Je to velmi jednoduché počítání. Cena je 28 - 31Kč a měsíc pokud každý den najdeme nějaký odkaz pro daný projekt. Pokud za celý měsíc nic nenajdeme bude cena poloviční, tedy 14 - 15Kč. Hlídání odkazů můžete kdykoliv vypnout/zapnout v nastavení každého projektu.

Jak může vypadat výstup

Stínování konkurence

Například když zjistíme, že konkurence má nové odkazy v nějakém diskuzním fórů můžete se pokusit do daného fóra umístit i odkaz na sebe. Samozřejmě ne všechny tyto odkazy musí být relevantní, je třeba k tomu vždy přistupovat s rozumem.

Miroslav Hamsa

Jednou z velmi dobrých metod link buildingu je monitoring konkurence. Vždy když začínám novou spolupráci, tato metoda v ní nesmí chybět. Dozvíte se nejen to, co konkurence dělá, ale zároveň i to, co zatím nedělá a vy před ní můžete získat náskok. Někdy se mi ozve klient z oboru, o kterém vím dost málo. Mezi prvními věcmi, co dělám je, že se inspiruji konkurencí. To samé udělejte i vy. Dá vám to směr, kterým se můžete vydat a být v něm lepší nebo naopak budete vědět, že touto cestou rozhodně nejít. Vědět, co Vaše konkurence dělá, když třeba zrovna spíte, je rozhodně důležité a doporučuji to všem

Informace o odkazech máme díky spolupráci s největším poskytovatelem těchto dat na světě, více informací najdete v přehledu LINK DIGGER.


Systém SEMOR ovládáme a proto rádi

...

Vít Reisiegel SEO specialista už od roku 2005, analytik, marketingový specialista

...

Stanislav Vasko Online marketing, webová analytika, procesní a aplikační analytik

...

Daniel Kovalčík SEO specialista

...

Tomáš Stýskala SEO specialista

...

Vít Michalek Autor systému SEMOR.cz

...

Silvie Dluhošová SEO specialistka