Plány du budoucna a hodnocení


Vezmeme to pěkně popořadě

Přelom roku 2017/2018 byl z pohledu fungování služby velice kritický. Začátkem prosince 2017 jsem oznámil ukončení služby SEMOR z důvodu neschopnosti měřit pozice klíčových slov v nasmlouvaném objemu. Což v samotném důsledku znamenalo přijít o většinu platících klientů (247), “nechal” jsem si jich 5, kteří měli nasmlouvané/zaplacené delší období - těchto pár firem jsem byl schopen i nadále měřit

Bylo to velice dlouhé období, kdy se z pohledu zvenčí nic nedělo a prvních pár měsíců tomu tak skutečně bylo. Byl potřeba nový pohled na celou situaci nástrojů v česku, žraločí přístup Marketing Mineru a nové dravé zázemí Collabimu.

V březnu padlo důležité rozhodnutí : NEZVDÁVÁM SE

Ono se to velmi lehce řekne, ale provedení nebylo zase tak jednoduché. Trvalo to skoro 4 měsíce než jsem se dopracoval k funkčnímu řešení měření pozic, které je schopno zvládnout stejný objem jako před krizovým prosincem 2017.

Co nás ještě letos čeká?

Monitoring dostupnosti serveru

Rychlá odezva a “funkčnost” serveru není důležitá jen pro návštěvníky, ale i z pohledu vyhledávačů. Každých 5 minut (nebo rychleji) budeme kontrolovat zadanou adresu z několika světových lokací (ty si lze nastavit) momentálně je připraveno česko, slovensko, polsko, francie.

Co to ten výpadek je? To si může každý nadefinovat sám. Ale v základu je to pokud nedostaneme odpověď na dotaz do 30 sekund ani při opakovaném pokusu z jiné lokality. Pokud status code je jiný než 200 (301 - přesměrování, 404 - neexistující stránka, 50? - chyba na straně severu)

Pokud je výpadek delší než 10 minut (lze si také nastavit) dostanete o tom informaci pomocí e-mailu, spuštěním vlastní URL adresy nebo zpravou na SLACK

Hlídání zmínek na internetu (brand & mentions)

Píše se o vás někde? Propírají vás maminky v diskuzích;)? Průběžně celý den kontrolujeme různé zdroje a hledáme zmínky na vámi zadané slova. Je možné nastavit si vylučující slova, stejně jako domény, kde zmínky hledat nechcete (partnerské weby, micro weby atd.)

Monitoring cen produktů (pro dodavatele, hlídání cen na webech prodejců)

Stačí vložit kontrolovaný produkt, seznam URL adres konkurence (odběratelů), nastavit minimální cenu pro kontrolní hlášení o vše ostatní už se postará systém.

Kontrola ceny zboží se provádí každý den a to přímo na jednotlivých stránkách prodejců (eshopů). V přehledu pak vidíte jestli někdo cenu změnil (původní i novou cenu)

Samozřejmostí bude možnost nastavení upozornění na změny v cenách, překročení limitů (max. min. ceny)

Visual Tracker

V podstatě půjde o modul velice podobný projektu visualping.io/, tedy o pravidelný monitoring URL adres a hledání visuálních rozdílů od předchozí kontroly.

Kontinuální OnPage SEO

V podstatě si stačí poslechnout Jardu Hlavinku z říjnového SEOlogeru

Plán do budoucna

Obnovování ztracené důvěry

Autor: Vít Michalek - Autor systému SEMOR.cz, provozovatel COPYWRITERI.cz a magazínu pro ženy BezvaŽena.cz.


Máte dotazy? Zeptejte se nás

Kvalitní support je pro mě základ. Zeptejte se mě na messengeru, odpovím co nejrychleji to půjde.

napiš otázku