PPC reklama ve vyhledávání je maximálně efektivní

Možnosti PPC reklamy jsou poměrně velké a její umístění ve vyhledávání je velmi výhodné. Až 88% všech uživatelů internetu se snaží najít zboží k potenciální koupi prostřednictvím vyhledávačů. Reklama pro vaši firmu, respektive pro vámi prodávané zboží či služby, bude takto maximálně efektivní. Když tedy zákazník bude hledat třeba hodinky, tak vy jako prodejci hodinek budete mít maximálně navrch před konkurencí.


Reklamy ve vyhledávání zobrazí reálné potřeby zákazníka

Jestliže uživatel internetu vyhledává konkrétní produkt, tak existuje skutečně reálná šance na to, že si dané zboží či službu skutečně koupí. Reklama ve vyhledávání je tedy přesně cílena na zákazníka, který má o zboží zájem. Na rozdíl od jakékoli jiné reklamy typu banneru na konkrétním webu anebo reklamy v tv spotech, je reklama ve vyhledávání přesně cílena na kupce! Pokud si reklamu ve vyhledávání necháte zpracovat u profesionálů, neměli byste za její zobrazení platit. Platí se pouze za proklik či za to, že potenciální zákazník přijde až na firemní web.

Vyberte si spolehlivého partnera pro umístění reklamy

Jestliže jako majitel konkrétní firmy potřebujete PPC reklamu, pak si ji můžete nechat dát na jakékoli stránky hned několika společnostmi. Klasikou je zejména služba adWords od společnosti Google anebo sKlik od Seznamu či eTarget anebo další. U konkrétní společnosti se pouze zaregistrujete a pak bude vaše reklama na určitých webech. Jak již bylo řečeno, platit budete pouze za proklik konkrétním uživatelem, respektive zákazníkem.

PPC reklama ve vyhledávání můžete měřit!

Jestliže si tuto reklamu, která funguje jako obrovsky výkonný zdroj návštěvnosti, propojíte s Google Analytics, pak budete schopni zaznamenat konkrétní počet objednávek vašich produktů za zvolené období! Přesně tedy budete jako majitel firmy vědět, na čem z hlediska PPC reklamy ve vyhledávání a její efektivity jste. Ve vyhledávačích vaši společnost PPC reklama dá na první pozice ihned. SEO optimalizace toto také dokáže, ale často za dost dlouhou dobu, kdy již po vašich produktech nemusí být dostatečná poptávka.

Na co si dát u PPC reklamy ve vyhledávání pozor

Reklama by neměla být nijak násilná. Pokud již v textu reklamy cítíte, že některé texty nejsou zrovna přirozené a jsou řešeny pouze pro prokliky, dejte od tohoto ruce pryč. Smíchané by neměly být ani dva či tři typy reklamy. Špatně je kupříkladu to, když je dána dohromady reklama v hledání a v samotném kontextu.

Jestliže si tuto reklamu, která funguje jako obrovsky výkonný zdroj návštěvnosti, propojíte s Google Analytics, pak budete schopni zaznamenat konkrétní počet objednávek vašich produktů za zvolené období! Přesně tedy budete jako majitel firmy vědět, na čem z hlediska PPC reklamy ve vyhledávání a její efektivity jste. Ve vyhledávačích vaši společnost PPC reklama dá na první pozice ihned. SEO optimalizace toto také dokáže, ale často za dost dlouhou dobu, kdy již po vašich produktech nemusí být dostatečná poptávka.

Pokračování zde

Autor: Radek Štěpán -