Trendy (změny) vyhledávačů pro konkrétní projekt

Každý se aspoň jednou za čas podívá na trendy změn ve vyhledávačích - většinou když je oznámena nějaká změna algoritmů Google nebo Seznamu. V těchto grafech vidíte jak velký dopad měly změny na výsledky v SERPu (jak moc se změnily oproti dnům před změnou)


Jaké důsledky to má pro "můj" SERP?

Například MEDIC update ze sprna 2018 měl docela velké dopady a všude se jim "strašilo", ale jak velké změny to ne/přineslo pro náš projekt - tedy námi měřené slova? Sledováním pozic to lze jednoduše zjistit, ale jak moc to postihlo konkurenci, náš SERP, to se špatně zjišťuje.

Nyní má každý projekt možnost sledovat změny na první stránce výsledků hledání (SERP). Tedy nejen svoje pozice, ale i okolí svého projektu.

Pod grafem také vidíte výpis domén, které mají nějvětší změny oproti poslednímu měření.

Filip Bartoš - www.weboo.cz

Novou funkci SEMORu vnímám pozitivně a rozhodně mi bude k užitku při práci na projektech. Budu si moci v širším kontextu porovnat růsty a pády v závislosti na předešlých provedených činnostech. Zároveň jsou statistiky inspirací pro kontrolu konkurence.

Autor: Vít Michalek - Můžeme spolu probrat váš projekt, kdy vám řeknu kde vidím jeho prostor pro zlepšení, růst nebo naopak co by mohl být problém/nejasnost z pohledu návštěvníků. Online marketingu se věnuji od roku 2012. Všechny projekty, až na svůj osobní web, si programuji sám, takže mám i pohled programátora a nevymýšlím vzdušné zámky.Jsem upřímný, a neschovávám se za obecné termíny. Osobní stránky na vitmichalek.cz

25.10.2019 pořádáme v Brně SEO školení pro e-shopy

Více informací o školení

Máte dotazy? Zeptejte se nás, se SEMORem to umíme