1. veřejné představení systému

Na konci července jsem ve Frýdku-Místku uspořádal setkání, kde jsem chtěl poprvé veřejně představit systém SEMOR. Sice nám bude letos už 7 let, ale doteď jsem SEMOR nikde veřejně neprezentoval, neukazoval jeho funkce. Zároveň to pro mě byla další premiéra, přednášení/prezentování neznámým lidem.


Pocity

Představení systému jsem měl naplánováno tak max. na 20 minut, ale nikdo mě nezastavil tak z toho nakonec bylo skoro 55 minut představování - docela se to protáhlo i z důvodů doplňujících otázek v průběhu ukázek a aplikace funkcí v praxi.

Z celé akce mám super pocit, jelikož hlavní cílem nebylo ani tak prezentace systému, ale následný pokec/brainstorming na různými tématy (SEO, PPC, analytika, marketing i offline), kterých se probralo poměrně dost.

Podobná setkání mám v plánu provádět min. jednou za měsíc a stále platí hlavně brainstorming a výměna know-how.

Pár fotek ze setkání

Názory účastníků

Daniel Kovalčík

Ve středu 31.7.2019 proběhla SEMOR událost, které jsem se zúčastnil. Obsahem události bylo představení 3.ho nejpoužívanějšího SEO nástroje v ČR, praktický průvod nástrojem, tipy pro využití nástroje v praxi a jeho plány do budoucna.

Ačkoliv to tak moc nevypadá, SEMOR určitě nespí a neustále pracuje na dalších vylepšeních. Myslím si, že se máme ještě na co těšit. Plány prozatím prozrazovat nebudu, ty se určitě dozvíte brzy na oficiálním Facebooku SEMORu.

Další části události byla i otevřená diskuze jako v oblasti SEO tak i dalších marketingových aktivitách. Diskuzi doprovázelo výborné občerstvení v podobě domácích chlebíčků, vody a samozřejmě piva (později i degustace místních rumů - zde se konverzace rozjel nejvíce).

Už se nemohu dočkat další událost a doufám, že účast bude zase o něco větší.

Marek Čech, architekt digitálních strategií

Ve středu 31.7.2019 jsem shodou všech náhod a nevyzpytatelných cest vesmíru navštívil setkání organizované týmem z SEMOR.cz. Upřímně říkám, že jsem nástroj neznal a dle názvu, který jsem občas zahlédl jsem ho považoval za zahraniční službu.

Setkání začalo vyčerpávající přednáškou Víti Michalka, který je autorem nástroje. Nástroj začínal jako koníček a nyní je trojkou na trhu SEO nástrojů v Česku.

Následně probíhala intenzivní diskuse na téma SEO, kampaní, optimalizace i chování uživatelů na internetu.

Já jsem hodil na stůl naše postřehy z oblasti webové analytiky a současných trendů, které cítíme u našich klientů - obecně je nyní velký tlak na to řešit implementace remarketingu pokročilejších nástrojů, správně měřit konverze a celou zákaznickou cestu a optimalizovat data posílaná přes Pixel do Facebooku. Zmínili jsme taky obrovskou přidanou hodnotu nástroje Smartlook, který nasazujeme nyní u většiny klientů.

Co se týče funkcí SEMORu nejvíce nás překvapilo množství free nástrojů dostupných bez registrace, zároveň možnost procházet historickými daty, které má SEMOR nacrawlované. Některé výstupy nám přišli přehlednější než u konkurečních nástrojů. Rozhodně nejsme SEO profíci, ale pozice SEMORu na trhu nám přijde jasná a byla zmíněná i na setkání - konzultanti s větším množstvím webů, kde potřebují měřit jednotky či desítky slov, případně klienti s množstvím lokalizovaných mikrosite. Zde je pak poměr cena výkon ultimátní

Autor: Vít Michalek - Autor systému SEMOR.cz, provozovatel COPYWRITERI.cz a magazí­nu pro ženy Bezvažena.cz. ;)


Máte dotazy? Zeptejte se nás, se SEMORem to umíme