Zobrazení konkurence podle nastaveného segmentu (štítků)

Dnes vám přinášíme malou novinku v možnosti výpisu a hodnocení konkurence. Základní předpokladem pro tuto funkci je, že máte u svých měřených klíčových slov nastaveny štítky (segmenty).


Výpis funguje na jednoduchém principu, kdy nějduležitější pro každé klíčové slovo je první strana výsledků hledání. Pro každé klíčové slovo a jeho určený segment (štítek) je k dispozici právě tato první stránka.
Každá pozice výsledku hledání je bodově ohodnocena (1. pozice - 10 bodů, 10. pozice - 1 bod). Štítky si můžete nastavit kdykoliv, data se automaticky propojí.


Hromadné nastavení štítků



Pokud máte nastaveno alespon 1 štítek u 1 klíčového slova budemte mít k dispozici tento přehled.


Výpis konkurence dle segmentu


Za nápad na tento přehled děkujeme Lukáši Pítrovi


www.lukaspitra.cz

Super udělátko mi pomáhá získat si rychlý obrázek o viditelnosti konkurence ve zvolených segmentech dotazů. Hodí se to hlavně u složitějších projektů, např e-shopů s širokým různorodým záběrem zboží, kde se konkurence může segment od segmentu výrazně lišit. Výstup se mi hodí pro rychlé vytipování kandidátů pro důkladnější analýzu, šetří čas a dá se snadno poslat k diskuzi i klientům




Autor: Vít Michalek - Můžeme spolu probrat váš projekt, kdy vám řeknu kde vidím jeho prostor pro zlepšení, růst nebo naopak co by mohl být problém/nejasnost z pohledu návštěvníků. Online marketingu se věnuji od roku 2012. Všechny projekty, až na svůj osobní web, si programuji sám, takže mám i pohled programátora a nevymýšlím vzdušné zámky.Jsem upřímný, a neschovávám se za obecné termíny. Osobní stránky na vitmichalek.cz

25.10.2019 pořádáme v Brně SEO školení pro e-shopy

Více informací o školení

Máte dotazy? Zeptejte se nás, se SEMORem to umíme