Zobrazení konkurence podle nastaveného segmentu (štítků)

Dnes vám přinášíme malou novinku v možnosti výpisu a hodnocení konkurence. Základní předpokladem pro tuto funkci je, že máte u svých měřených klíčových slov nastaveny štítky (segmenty).


Výpis funguje na jednoduchém principu, kdy nějduležitější pro každé klíčové slovo je první strana výsledků hledání. Pro každé klíčové slovo a jeho určený segment (štítek) je k dispozici právě tato první stránka.
Každá pozice výsledku hledání je bodově ohodnocena (1. pozice - 10 bodů, 10. pozice - 1 bod). Štítky si můžete nastavit kdykoliv, data se automaticky propojí.


Hromadné nastavení štítků



Pokud máte nastaveno alespon 1 štítek u 1 klíčového slova budemte mít k dispozici tento přehled.


Výpis konkurence dle segmentu


Za nápad na tento přehled děkujeme Lukáši Pítrovi


www.lukaspitra.cz

Super udělátko mi pomáhá získat si rychlý obrázek o viditelnosti konkurence ve zvolených segmentech dotazů. Hodí se to hlavně u složitějších projektů, např e-shopů s širokým různorodým záběrem zboží, kde se konkurence může segment od segmentu výrazně lišit. Výstup se mi hodí pro rychlé vytipování kandidátů pro důkladnější analýzu, šetří čas a dá se snadno poslat k diskuzi i klientům




Autor: Vít Michalek - Autor systému SEMOR.cz, provozovatel COPYWRITERI.cz a po delší době poskytuji SEO/marketingové konzultace.

Vyzkoušej systém na 14 dní zdarma OK, jdu do toho!


Vyzkoušej systém na 14 dní zdarma OK, jdu do toho!

Máte dotazy? Zeptejte se nás

Kvalitní support je pro mě základ. Zeptejte se mě na messengeru, odpovím co nejrychleji to půjde.

napiš otázku