Dnes vám přinášíme malou novinku v možnosti výpisu a hodnocení konkurence. Základní předpokladem pro tuto funkci je, že máte u svých měřených klíčových slov nastaveny štítky (segmenty).
Výpis funguje na jednoduchém principu, kdy nějduležitější pro každé klíčové slovo je první strana výsledků hledání. Pro každé klíčové slovo a jeho určený segment (štítek) je k dispozici právě tato první stránka.
Každá pozice výsledku hledání je bodově ohodnocena (1. pozice - 10 bodů, 10. pozice - 1 bod). Štítky si můžete nastavit kdykoliv, data se automaticky propojí.
Pokud máte nastaveno alespon 1 štítek u 1 klíčového slova budemte mít k dispozici tento přehled.
Za nápad na tento přehled děkujeme Lukáši Pítrovi
Super udělátko mi pomáhá získat si rychlý obrázek o viditelnosti konkurence ve zvolených segmentech dotazů. Hodí se to hlavně u složitějších projektů, např e-shopů s širokým různorodým záběrem zboží, kde se konkurence může segment od segmentu výrazně lišit. Výstup se mi hodí pro rychlé vytipování kandidátů pro důkladnější analýzu, šetří čas a dá se snadno poslat k diskuzi i klientům
0 komentáře