KGR - Keyword Golden Ratio

Díky této mětodě můžete být rychle vidět ve výsledcích hledání a překočit i velkou konkurenci s historií.

Založení reportu

Prvním krokem je založení reportu typu - klíčová slova.

Pro získání KGR potřebujete pro každé slov určit jeho hledanost na Google a tako počet výsledků, které vrací na dotaz typu allintitle:klíčové slovo

Jako vstupní klíčová slova můžete využít vlastní seznam slovm nebo návrh klíčových slov z našeptávačů popřípadě podobná klíčová slova / related keywords

Jak pracovat s výsledky

Operátor allintitle vrací výsledky, které obsahují v názvu stránky v TITLE vyhledávané klíčové slovo. Měsíční hledanost je číslo, které udeává přibližný počet hledání daného klíčového slova za měsíc.

počet výsledků allintitle: / hledanost < 0,25

Pokud vám KGR výjde nižší než 0,25 má velký smysl pro dané klíčové slovo vytvořit vstupní stránky (landing page), lze takto celkem jednoduše a s menším úsilím získat návštěvnost/pozice/konverze.

Ve výsledném reportu od nás samozřejmě nemusíte nic počítat. Dostanete přehled hledanosti, výsledků allintitle a vypočteného KGR pro každé slovo.

Naposledy upraveno : 08.11.2022 10:19
Pokud Vás cokoliv zajímá, máte otázky na cenu neváhejte využít online chat.

Jsou informace užitečné?

Díky za váš názor ;)

Systém SEMOR ovládáme a proto rádi

Tomáš Stýskala

Tomáš Stýskala

Tomáš Londa

Tomáš Londa

Vít Reisiegel

Vít Reisiegel

Vít Michalek

Vít Michalek

Daniel Kovalčík

Daniel Kovalčík

Vojtěch Král

Vojtěch Král